Alla inlägg under november 2008

Av Sandra - 20 november 2008 00:01

Är det så man säger? Ja, jag tror det eller så är det tvärtom och en annan stavning vet inte.. Men karma tror jag verkligen på. Men jag börjar bli såhär. Finns det något annat också? För jag är inte självgod. Men jag har inte gjort nått men ändå är det verkligen inget som går i min väg.

Jag försöker verkligen göra allt det som är det rätta.. och de är jag nöjd med mig själv över att jag gör. Men när ska jag få tillbaka något? Är jag hemsk som tänker så? Har fått världens underbarate vänner. Men de andra då? Känns inte som jag gjort nått och jag försöker mitt yttersta men känns som att de 2 kommer jag inte ha så länge till :S och den känslan som jag ahr är nog den värsta känslan jag haft på fruktansvärt länge. Men vad ska jag göra.. okej..kanske är i en svacka eller en djup svacka.

Hmm undrar fan inte på om jag ska börja göra som en väldigt nära och klok vän sa till mig.. Att jag måste sluta tänka på exakt alla andra och börja tänka lite mer på mig. Hur jag mår, vad jag mår bra av. Man har bara ett liv..


Men vissa saker är grymt jobbiga måsta jag säga.. Vill verkligen ha nyår nu. Då kommer ju både Anton och niklas hem.. gud vad jag sakner er så grymt mycke.. Hoppas ni har det bra. Ska ringa dig imorn niklas om jag inte glömmer bort det som valigt och när det gäller dig anton så hoppas jag att du har tid snart att ringa igen :)


Ikväll så har man vart på kåren på möte och sen vart de mat och mötes öl och fotboll.. Men vi gav upp fotbollen och började lira biljard ist.. ;) sen tänkte jag dra på olearys men ne jag var duktig och gick samtidigt som magnus, peder och robert fick man ju lite sällskap en bit med magnus till staoil så slapp man gå ensam hela vägen iaf..
ne nu blir det sova så ska man på föreläsning imorn =)

wiie,, längtar tills på freda...

sov gott alla

/olsen

Av Sandra - 18 november 2008 12:15

Jag håller mig till det här att man måste våga för att vinna.. Eller vad säger ni? Mycke tankar som snurrar runt nu i min hjärna..

Sitter på skolan nu och har lunch så då hamnade ju jag lina och anna vid datorerna. Kollar ju som vanligt facebook.. Hemskt hur många ggr man går in på den sidan varje sen man började skolan. Men de är ju så roligt ;) haha


Ne bara tisdga igag vill faktiskt ha helg nu. Speciellt freda.. internfest på kåren ;) ska bli grymt kul. Alla grupper har fått olika teaman man ska vara och jag tycker nog att vi fått en grymt roligt.. ska man bara se till så att det blir lika som det känns i huvudet ;) Hmm undra vad våran grupp ska komma på för nått då.. Det blir väl bestämt på kårmötet på onsdag de.. Bra planerat och så.. 2 dagar före... Hejja vakten.


Idag nät vi slutar så blir det att gå hem i halkan och göra en rejält storstädning tänkte ja.. För snart är det dags att börja med allt julpyssel ;). Ska bli så skönt med första advent. Ta fram adventljusstakar och mina röda fina gardiner ;)


Man kanske ska ta sig en promenad ikväll ;) Skulle vara riktigt skönt faktiskt.. Ringa och höra om någon har lust att följa med.. så tråkigt att gå själv ju.. ;P


Ne nu ska jag se vad Lina och Anna gör.. bye bye

Av Sandra - 11 november 2008 22:42

Taggig och jävliga men fruktansvärt vackert när de är som finast.

 Ja så är det verkligen. Speciellt sista tiden. Trodde det skulle bli bättre, men när man väl klättrat upp så känns det som att man ramlar 2 meter djupare än tidigare.

Just nu måste man verkligen vara i en fruktanvärt djup svacka. Kanske därför jag inte vill vara själv längre? För det är då allt brister.


Försökt pluggat idag. Gick hyffsat iaf, satt på skolan med magnus och robert sen hem och diska lite innan man fick besök av mamma och pappa. och sen var jag faktiskt duktig och gick ut och gick innan jag gick hem och satt mig och pluggade 1 timme till.. Bara hoppas det går bra på lörda nu!!!


Ne nu ger jag upp detta.. skola imorn sen pluggning och banken...



Ovido - Quiz & Flashcards